قرنیز چیست؟
نوشته شده توسط : رضا

امروزه دکوراسیون منزل یکی از الویت های هر خانواده شده است که با توجه به تنوع آن، یکی از زیر شاخه های تزیینی محصولات پی وی سی و زیر مجموعه آن می باشد. یکی از ابزارآلات مناسب جهت تزیین خانه قرنیز پی وی سی می باشد که اخیرا جایگزین نمونه های مشابه خود شده است به این علت که نصب بسیار راحت تری دارد و مقرون به صرفه تر از نمونه های سنگی و چوبی  می باشد وبا توجه به تکنولوژی جدید در تولید علاوه بر زیبایی خانه کاربری متفاوت تری نسبت به انواع مشابه دارد که می توان به عبور سیم های متفاوت در آن ذکر کرد.

 

قرنیز  ابزاری ﺍز سنگ یا چوب یا پی وی سی می باشد که در پایین دیوﺍر ها نصب می‌شود. قرنیز  نسبت به دیوار برجسته تر می باشد و یکی از وظایف آن جلوگیری از آسیب به دیوار است که عموما مورد ضربه توسط وسایل منزل قرار می گیرد و یکی از کاربرد های منحصر به فرد قرنیز های شرکت پرشین پلاست نیز می توان به عبور سیم و کابلها از وسط آن اشاره نمود .این شرکت با الهام گرفتن از طرح سنگ قرنیز و قرنیز های پلی استایرن و به کمک تکنولوژی از این ابزار به عنوان یک ابزار جهت زیبا سازی منزل و کاربردی تر کردن آن کرده است. ساختار این محصول به گونه ای طراحی شده است که یک شاسی برای زیر کار ابتدا نصب نموده سپس سیم ها را از آن عبور داده و شاسی رو نصب می شود حتی می تواند جایگزین مناسبی بجای داکت ها باشد و علاوه بر اینکه کار داکت را انجام می دهد به ساختمان جلوه ویژه تری می دهد.

یکی دیگر از مزایای این محصول قابل شستشو بودن آن است این محصول قابل اشتعال نمی باشد و حتی زمانیکه بخواهیم دکوراسیون منزل را تغییر دهیم می توان با تعویض رنگ شاسی رو، با توجه به رنگ بندی و دکوراسیون جدید آن را تغییر داد.

                        





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: